تابش در جلسه بررسي مشكلات مردم شهر احمد آباد:

نتيجه اجراء پرو‍ژه هاي بزرگ بايد به ارتقاء سطح زندگي مردم و تحقق عدالت در جامعه بيانجامد


یزدفردا:در ادامه بررسی مشکلات توابع شهرستان اردکان، به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور مدیران کل راه و ترابری،میراث فرهنگی،آب و فاضلاب،توزیع برق و معاون تربیت بدنی استان وفرماندار مسئولان شهرستان و امام جمعه احمدآباد؛، مسائل و مشکلات شهر احمدآباد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.


نماینده مردم اردکان در این جلسه، مردم را سرمایه های اصلی انقلاب دانست که با حضور خود در صحنه های مختلف این انقلاب را در برابر بدخواهان بیمه می کنند.


محمدرضا تابش احترام به ارزشها و باورهای ملی و مذهبی مردم،توجه به خواستها و نیازهای آنها جهت جلب رضایتمندی شان را وظیفه همه مسئولان دانست و با برشمردن شمه ای از پیشرفتهای شهرستان اردکان در بخشهای مختلف افزود: نتیجه اجراء پروژه های بزرگ باید در ارتقاء سطح زندگی مردم و تحقق عدالت در جامعه تبلور یابد.


تابش همچنین احمدآباد را شهر عالمان بزرگ و کشاورزان سخت کوش توصیف نمود و با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته در این شهر، بر رفع نیازهای مردم تاکید نمود و ابراز داشت كارهاي انجام شده متناسب با شان و جايگاه و توقعات مردم احمد آباد نيست.


حجت الاسلام صابری امام جمعه احمدآباد نیز برگزاری این جلسات را درجهت شناسایی و حل مشکلات اثرگذار دانست و با ارائه گزارشی از وضعیت این شهر، از مدیران حاضر در جلسه خواستار پیگیری و حل مشکلات شد.


در ادامه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد به نمایندگی از مردم نیازها و مشکلات موجود را برشمرد و سپس فرماندار و مدیران کل مربوطه ضمن ارائه توضیحاتی فول مساعد پیگیری دادند.


از جمله تصمیمات این جلسه می توان به اختصاص یکصد میلیون تومان جهت احداث جاده دسترسی از احمدآباد به جاده چوپانان،اجرای 5 کیلومتر دیگر از اصلاح شبکه آب شرب روستارفع مشكلات ايجاد دو خيابان شرقي و غربي و شمالي جنوبي،اصلاح روشنایی ورودی شهر ،تجهيز خانه آیت العظمي محقق داماد بعنوان موزه توسط ميراث فرهنگي؛ ایجاد مسیر گردشگری ،اعطای تسهیلات به بخشی از روناس کاران ،تعویض کف پوش سالن ورزشی و . . . برخی از تصمیمات این جلسه بود.


شایان ذکر است پیش از اغاز جلسه نماینده مردم اردکان با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شهدای احمدآباد ادای احترام نمود و برای بررسی برخی از مشکلات این شهر از نزدیک،همراه با چند تن از اعضاء شوراي شهر سوار بر موتور برخی از محله های این شهر را مورد بازدید قرار داد.

سرویس عکس یزدفردا:


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا